Kembara Jiwa Seorang Lelaki

Kembara Jiwa Seorang Lelaki
Saya dan Kenangan

Tuesday, October 11, 2011

Kisah Yang Baru

Maaf sebab dah lama tak update blog. Banyak faktor, antaranya malas nak update, kesibukan kerja yang lain dan masalah lain.

Namun, tetiba je semangat membara bila kat IPG Kota Bharu nie dah ada FB sendiri. So, lepas nie rajin sket post!huhu....

Apepun...gua malas nak tulis panjang. Gua nak tunjuk gambar gua sepanjang tahun nie. So,sudilah layan ok!



Abg Zul dah Bertunang! HOYEAH! Dgn Kak Walidah!


Saya dapat IKAN PUYU!Kenangan mase program PMCM kat Kg Melekai Negeri Sembilan



Gambar kenang-kenangan bersama Keluarga Angkat . Terima Kasih Mak dan Ayah sudi tumpangkan kasih. Insyallah kami datang lagi ok!


Pose paling menarik kat Dataran Pahlawan. SBE di sana!HOYEAH!



Yang paling SUPRISE! ABG JIMI DAH KAWEN! Oh MY GOD!Pepon Abg Jimi, kami di sini doakan jodoh berkekalan sampai ke cucu ciak!hahaha...

No comments: